iportsklep.pl

Pomoc

Jak kupować?

Krok 1 - Wybór produktów

  • dzięki przeglądarce i liście kategorii znajdziesz produkt, który Cię interesuje
  • każdy produkt opisany jest pod kątem swoich właściwości, a dodatkowo posiada film, który pozwala lepiej się mu przyjrzeć
  • jeśli masz konto w naszym sklepie, to możesz zapamiętać produkty, które Cię zainteresował w przechowalni
  • po znalezieniu interesującego Ciebie produktu, dodaj go do koszyka,
  • po zakończonych zakupach przejdź do koszyka.

     
Krok 2 - Zawartość koszyka

  • w koszyku zobaczysz dokładnie jakie wybrałeś produkty i w jakiej ilości
  • na tym etapie nadal jeszcze możesz zmienić zawartość koszyka (zrezygnować z któregoś z zakupów lub zwiększyć ilość zamówionych sztuk)
  • klikając na X usuniesz produkty z koszyka
  • wybierz odpowiadającą Ci formę dostawy i płatności,
  • jeżeli posiadasz kupon rabatowy, wprowadź go poniżej, aby otrzymać zniżkę,
  • potwierdź wybrane opcje klikając na przycisk „do kasy”.

     
Krok 3 - Składanie zamówienia

  • jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie, podaj dane logowania i kliknij na "zaloguj się"
  • jeżeli nie posiadasz konta, wybierz opcję "zarejestruj się" lub pomiń zakładanie konta klikając na "złóż zamówienie"; pamiętaj, że rejestracja pozwoli Ci korzystać z wielu przywilejów, w tym:
- podgląd statusu realizacji zamówień oraz historii zakupów
- brak konieczności ponownego wprowadzania danych przy kolejnych zakupach
- możliwość otrzymywania indywidualnych rabatów i kuponów promocyjnych
  • wprowadź Twoje imię i nazwisko oraz informacje teleadresowe 
  • jeśli posiadasz firmę i potrzebujesz faktur VAT wypełnij także dane firmy, a wtedy przy zamówieniu będziesz mógł bez wybierać opcję "Faktura VAT"
  • aby zamówienie wysłać na inny adres, zaznacz "Zmień adres dostawy" i podaj odpowiednie dane
  • ewentualne dodatkowe informacje o realizacji zamówienia umieść w polu "Informacje dodatkowe"
  • po kliknięciu na "Przelicz" zobaczysz komplet podanych przez Ciebie informacji
  • kliknięcie na przycisku "Kupuję" oznacza potwierdzenie zakupu
  • Na maila otrzymasz potwierdzenie złożenia zamówienia.
Pamiętaj, że zarejestrowani klienci mogą w swoim koncie śledzić status realizacji złożonych zamówień.
     

Często zadawane pytania

Jak sprawdzić dostępność produktów?

Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:

Niedostępny – chwilowo 0 sztuk na magazynie; jeżeli jesteś bardzo zainteresowany tym produktem, daj nam znać poprzez email: biuro@iport.pl lub telefonicznie: 792-689-478
Średnio dostępny – ostatnie sztuki danego towaru, warto się pospieszyć z zakupem!
Dostępny – w magazynie mamy wystarczającą ilość produktu, aby obsłużyć wiele zamówień.

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia. Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżacych oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz na adres email informacje z linkiem, który należy kliknąć, aby potwierdzić zamówienie - wtedy też rozpoczynamy proces jego realizacji. Na Twój adres email na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia.

Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy

Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.

Jakie występują formy dostawy?

Zamówienie możesz odebrać osobiście w naszej siedzibie przy ulicy Ogrodwej 9 w Poznaniu, bądź skorzystać z usług firmy kurierskiej.

Ile zapłacę za przesyłkę?

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty.

Jak zapłacić za zamówienie?

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:
  • przelew na konto bankowe,
  • płatność za pobraniem
  • na miejscu, przy odbiorze osobistym. Płatność w sklepie wyłącznie gotówką.

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

Zamówienie możesz odebrać osobiście w naszej siedzibie przy ulicy Ogrodowej 9 w Poznaniu. Godziny pracy punktu to poniedziałek do piątku 10-18. Przy odbiorze osobistym nie ponosisz dodatkowych kosztów.

Co to są kupony rabatowe?

W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę kodów, które należy wpisać w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu.

Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W momencie zakładania konta wypełnij także dane firmy, a wtedy zaznaczenie Faktura VAT będzie dla nas sygnałem, że życzysz sobie, abyśmy ją wystawili.

Jak zmienić moje zamówienie?

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: 507 506 336.

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: 792-689-478.

Gdzie jest moja przesyłka?

Wybierając opcję dostawy poprzez kuriera, w wiadomości email otrzymasz numer listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić położenie Twojej przesyłki. Link ten również jest widoczny dla zarejestrowanych klientów sklepu.

Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?

Tak, produkty dostępne w asortymencie naszego sklepu posiadają gwarancję producentów, obowiązującą na terenie Polski. Ważne, aby zachować dowód zakupu (rachunek lub fakturę). Jest to podstawą do zgłaszania reklamacji.

Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy natychmiast sprawdzenie zawartości i jeśli została uszkodzona sporządzenie protokołu szkody przez kuriera, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 792-689-478.

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

Tak, zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku, w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością.

Polityka prywatności

Zapewniamy naszym Klientom pełne poszanowanie ich prywatności oraz ochronę ich danych osobowych.

Dane osobowe przekazywane nam przez Klientów przetwarzamy w sposób zgodny z zakresem udzielonego przez Klientów zezwolenia oraz wymogami prawa, w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 133, poz. 883 z późn. zm.). Dane osobowe Klientów przechowujemy na serwerach zapewniających ich pełne bezpieczeństwo. Dostęp do bazy danych posiadają jedynie uprawnieni pracownicy Sklepu.

Każdy Klient, który przekazał nam swoje dane osobowe ma pełną możliwość dostępu do swoich danych w celu ich weryfikacji, modyfikacji lub też żądania usunięcia.

Sklep nie przekazuje, nie sprzedaje ani nie użycza zgromadzonych danych osobowych Klientów osobom trzecim, chyba że dzieje się to za wyraźną zgodą lub na życzenie Klienta albo na żądanie uprawnionych na podstawie prawa organów państwa w związku z toczącymi się postępowaniami.

Nasz Sklep posługuje się również tzw. plikami cookies (ciasteczka). Pliki te są zapisywane na komputerze Klienta przez nasz serwer i dostarczają danych statystycznych o aktywności Klienta, w celu dobrania naszej oferty do jego indywidualnych potrzeb i gustów. Klient w każdej chwili może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania cookies, choć musi mieć świadomość, że w niektórych przypadkach odłączenie tych plików może wpłynąć na utrudnienia w korzystaniu z oferty naszego Sklepu.

Pragniemy zwrócić Państwa uwagę, że jeżeli na stronie internetowej naszego Sklepu zamieszczamy linki prowadzące do innych, nieadministrowanych przez nas stron internetowych, to nie możemy odpowiadać ani za zawartość tychże stron, ani za stopień ochrony prywatności realizowany przez administratorów tych stron. Podejmując decyzję o przejściu na takie strony, Klient czyni to na własną odpowiedzialność. Zachęcamy przy okazji do zapoznania się z polityką prywatności realizowaną przez te strony, zanim Klient udostępni im swoje dane osobowe.

Materiały reklamowo - promocyjne wysyłamy Klientom jedynie wówczas, gdy wyrazili na to zgodę. Dotyczy to w szczególności newslettera wysyłanego Klientowi, jeżeli potwierdzi wyraźnie zaznaczając opcję Newsletter przy rejestracji oznaczającą akceptację na otrzymywanie newslettera o aktualnych promocjach, rabatach i nowościach w naszym Sklepie. Materiały te dotyczą wyłącznie oferty naszego Sklepu.

Wszelkie pytania, wnioski i sugestie odnoszące się do ochrony Państwa prywatności, w szczególności danych osobowych prosimy zgłaszać na adres kontakt@smartserwis.net bądź telefonicznie pod numerem 507 506 336